کلمات کلیدی مناسب

کلمات کلیدی مناسب

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 11:11 | بازدید : 41
نویسنده : Admin | نظرات (0)

سئو سایت خبری | بهینه سازی وب سایت های خبری - رادزاد

 

 

کجا بودی وقتی سئو چیست  گوگل 2013 را با به روزرسانی "Hummingbird" خود لرزاند؟ ممکن است به زودی متوجه شوید که این یک تاریخ مهم است که باید به خاطر بسپارید زیرا پیش رو زمانی است که محتوای اصلی به طور سرسام آور در نتایج موتور جستجو افزایش می یابد و این به نفع کاربران در سراسر جهان است.

 

این دقیقاً همان چیزی است که باعث شد نام تجاری REI کالاهای ورزشی از محتوای عمده ویکی پدیا برای کلمات جستجو مانند "ایستادن صفحه paddle" ، پیشی بگیرد - یک سورپرایز خوشایند برای جامعه بازاریابی ورودی.

 

آنها چطور این کار را کردند؟ و چگونه می توانید برای تجارت B2B خود نتایج یکسانی کسب کنید؟ بخوانید تا متوجه شوید.

 

کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار خود را هدف قرار دهید

موفق ترین اقدام REI تمرکز بر کلمات کلیدی بود که مشتریان آنها مرتباً استفاده می کنند - کلمات کلیدی مربوط به نیازها ، علایق و علاقه های آنها و نه نیازهای خرید مستقیم آنها.

 

در این مثال ، REI وقت خود را با عباراتی مانند "کالاهای ورزشی" و "جوراب های پیاده روی" سرمایه گذاری نکرد زیرا اکثر مصرف کنندگان به طور کامل به دنبال آن موارد نیستند. در عوض ، آنها برای دستیابی به درک عمیق از مشتریان خود تلاش کردند و دریافتند که همه آنها از ورزش لذت می برند.

 

سپس REI مطالب زیادی را در مورد موضوعاتی که واقعاً برای بازار هدفشان مفید بودند ، ایجاد کرد.

 

در حالی که REI بازار B2C خود را متمرکز کرده است ، شرکت های B2B می توانند از این استراتژی برای تولید Lead نیز استفاده کنند ، با ایجاد شخصیت های مشتری کاملاً سخت و هدف قرار دادن کلمات کلیدی شما فقط به آن بخش و آن بخش.

 

کلید تسلط بر جستجوی B2B تخصص است و برای تخصص ، شما نیاز به درک صحیح از بازار هدف خود و غرایز مرده برای کلمات کلیدی و اصطلاحاتی دارید که آن بازار در جستجوی آن است.

 

(ما معمولاً تحقیق در مورد کلمات کلیدی را با این س askingال آغاز می کنیم که مشتریان شما هنگام س questionsال درباره محصول یا خدمات شما از چه زبانی استفاده می کنند).

 

"ارگانیک" ، "اصلی" ، "مفید" ، باید هدف جدید شما باشد

صحبت از تلاش های گسترده محتوای: نویسنده خوبی تهیه کنید و کرک کنید! یافتن آنلاین و تبدیل شدن به یک منبع امروزی درمورد محتوای هرزنامه پر از کلمات کلیدی نیست.

 

این در مورد محتوای مفید ، قابل به اشتراک گذاری و محبوب است که برای افراد واقعی نوشته شده است - و مشتریان B2B شما افراد واقعی با علایق واقعی هستند.

 

برای دیدن نتایج مانند REI ، تا آنجا که می توانید در تحقیقات بازار روی مخاطبان هدف خود ، یک نویسنده قوی و یک استراتژی محتوای عالی سرمایه گذاری کنید. اینها ابزاری هستند که به شما امکان می دهند محتوایی را که بازار هدف شما در جستجوی آن است تولید کنید - با ارائه اطلاعات ارزشمند و مفیدی که هر مشتری به دنبال آن است ، آنها را به سمت قیف فروش خود هدایت کنید.

 

جدیدترین به روزرسانی چگونه صفحه اول گوگل باشیم  گوگل در مورد شرکت هایی که محتوای واقعی و مفیدی از وب سایت را ایجاد می کنند و مشتریان ایده آل شما به دنبال آن هستند ، کاملاً باز کرده است - به این معنی که اگر کلمات کلیدی مناسب مخاطبان خود را هدف قرار دهید ، کسب و کار شما اکنون می تواند با وب سایت های غالب در جستجو رقابت کند. سخت کار کنید تا محتوای مناسب تولید کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش