پیام رسانی مخلوط

پیام رسانی مخلوط

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 10:23 | بازدید : 42
نویسنده : Admin | نظرات (0)

5 Web Design Techniques to Make Your Website Search Engine Friendly -  Business 2 Community

 

س Quickال سریع: اگر بازاریاب هستید ، چه میزان از استراتژی بازاریابی شما مستقیماً با تلاش های فروش مطابقت دارد؟ اگر رهبر فروش هستید ، چه مقدار از فعالیت های فروش شما از مواد بازاریابی استفاده می کند؟

 

من به عنوان بازاریاب ، هفت سال را صرف ایجاد محتوا در مورد همه چیز ، از داده های هزینه تبلیغات تا حمایت از کارمندان در شبکه های اجتماعی کرده ام. اکنون ، از سال 2020 ، مخاطبانی را جذب کرده ام که قبلاً برای آنها هرگز ننوشته ام: فروشندگان.

 

این به من آموخته است که خلاصه باشم. این به من آموخته است که خاص باشم. این در مورد مشتری به من یاد داده است. بیش از هر چیز ، به من آموخته است که هم نمایندگان فروش و هم بازاریابان یک تن برای یادگیری از یکدیگر دارند.

 

حتی بهتر از این ، به من آموخته است که شما قبل از ورود به بازار و هم ترازی بازاریابی به VP از قابلیت فروش نیازی ندارید.

 

من متخصص نیستم (اما به هر حال شما باید به من گوش کنید)

من اخیراً به عنوان رئیس محتوا در ویزا شروع کردم ، یک استارت آپ مبتنی بر تولید سرب.

 

در 60 روز اول ، میزان بازدید خود را دو برابر کردم ، بک لینک های خود را چهار برابر کردم و قطعه هایی را گرفتم ، اما لزوماً معیارهایی نیستند که من بیشتر از آنها راضی باشم. این همان چیزی است که من در مورد فضای فروش یاد گرفتم.

 

من استخدام دوم اینجا بودم

 

مدیرعامل پیش از راه اندازی آژانس ایمیل سرد فعالیت فروش خود را آغاز کرد و رئیس رشد قبل از پیوستن به استارتاپ ، آژانس ایمیل سرد خود را اداره می کرد.

 

پس از آن لیل من آمد ، با تجربه زیادی در زمینه بازاریابی محتوا ، اما تجربه بسیار کمی که تلاش ها را با فروش هماهنگ می کند.

 

(بخوانید: هیچکدام. Zilch. صفر).

 

در چند ماه گذشته ، من چیزهای زیادی آموخته ام - هم از تیم کوچک ویزا و هم از دیگران در فضا (از جمله این وبلاگ).

 

بیش از هر چیز ، من یاد گرفته ام که همسویی به معنای بسته شدن معاملات بیشتر و درآمد بازاریابی بیشتر است. خالص و ساده است.

 

بدون هماهنگی در زمینه فروش و بازاریابی ، خطر زیر را تهدید می کنید:

 

از دست دادن درآمد

بودجه هدر رفته

هدف گذاری نامشخص است

افزایش هزینه های جذب مشتری

هر دو تیم بازاریابی و فروش با موانع زیادی در فروش و ترازبازی بازاریابی روبرو خواهند شد. در دراز مدت ، شما باید فرایندهای رسمی را برای غلبه بر این موانع تنظیم کنید.

 

اما نیازی نیست که برنامه ریزی کاملی برای نورد توپ داشته باشید. من اینجا نیستم تا در مورد فرایندهای رسمی و KPI ها و MQL ها صحبت کنم (بخاطر داشته باشید ، ما یک راه انداز راه انداز هستیم).

 

من هنوز یک راه طولانی مانده ام ، اما این چیزی است که من تاکنون در مورد هدایت یک ابتکار خرید و فروش در راستای بازاریابی آموخته ام.

 

5 روش غیررسمی برای هم ترازی و رشد در یک فضای فروش

حتی اگر رهبر تیم نباشید ، اینها چند روش است که شما به عنوان بازاریاب می توانید از ابتدا و در یک سطح متمرکز بر فروش ، به ایجاد هماهنگی در فروش و بازاریابی در تیم خود کمک کنید.

 

در اینجا پنج لیست برتر من آورده شده است.

 

1. از صدای رهبران فروش خود استفاده کنید

بازاریاب ها تمایل دارند بیشتر مطالب را در هر شرکت خاص بنویسند ، اما این بدان معنا نیست که همه چیز باید از سر مطالب بیرون بیاید.

 

یک چشم انداز می خواهد از شخصی که با او کار می کند بشنود. نمایندگی فروش باتجربه ای که با آنها رابطه برقرار می کنند نه یک بازاریاب محتوا.

 

به علاوه ، تکرارهای فروش احتمالاً دیدی دست اول در مورد نیازهای مشتری دارند که معمولاً بازاریابان چنین چیزی ندارند.

 

پس برای راهنمایی به آنها متوسل شوید!

 

به روش های ترکیب تیم فروش خود در سئو چیست  مقالات اجتماعی ، وثیقه و مقاله نگاه کنید. پست های منتسب به فروش یا بنیانگذار شما اعتبار و تنوع را به محتوای شما اضافه می کنند.

 

من مطالب خود را به دسته های مختلفی تقسیم کرده ام: سئو ، رهبری فکری و مقالات "با ما آشنا شوید". تنها پستی که من به عنوان نویسنده در آن لیست کرده ام ، SEO است.

 

 

روز آموزش HubSpot

برای باقیمانده ، من وقت اضافی را صرف صحبت با بنیانگذار یا رئیس فروش خود می کنم. در بعضی موارد ، این بدان معناست که به سادگی از چند س clarifال روشن در مورد موارد استفاده ، س userالات کاربر یا موقعیت یابی بپرسید.

 

برای سایر پست ها ، این بدان معناست که از آنها می خواهید مهمترین نقاط گلوله را ترسیم کنند. سپس آنها byline را دریافت می کنند زیرا آنها متخصصان موضوع هستند.

 

2. محتوای فروش را مانند یک دیوانه جذب کنید

وقتی برای اولین بار در ویزا کار خود را شروع کردم ، از استفن و هانس برای وبلاگ ها و منابع فروش اصلی آنها خواستم. سپس هر ماه 60 دقیقه برای اولین ماهم وقت خود را صرف جذب پست ها ، پادکست ها و وبینارها از آن منابع دهان اسب می کردم.

 

آنچه آنها توصیه کردند در اینجا است:

 

تأثیر (تعجب!)

SalesHacker

فروش HubSpot

راه حل های فروش LinkedIn

گونگ

تماس با ما

یکی از این منابع را انتخاب کنید و فقط 15 دقیقه در روز را به خواندن مطالب اختصاص دهید.

 

پنج ساعت در ماه باید به درک بهتر زبان فروش ، انگیزه ها و اولویت ها منجر شود. این ممکن است به طور مستقیم بر فعالیت های بازاریابی شما تأثیر نگذارد ، اما مطمئناً بر روابط شما با تیم فروش تأثیر خواهد گذاشت.

 

3. به گفتگوهای فروش بپیوندید

به عنوان یک بازاریاب ، می توانید چیزهای زیادی از چت های Intercom یا نشستن در یک نسخه ی نمایشی فروش بیاموزید.

 

نه ، به احتمال زیاد در شرح شغل شما نیست ، اما شما سریع و محکم سوالات متداول کاربر ، اعتراضات مهم در مورد سرب و موارد استفاده منحصر به فرد از محصول خود را درک خواهید کرد.

 

قبل از اینکه اولین نماینده فروش خود را در ویزا ارائه دهیم ، من زمان زیادی را در اینترکام گذراندم.

 

بدون اینکه مجبور شوم قلم را روی کاغذ بگذارم ، چیزهای زیادی در مورد کاربران و مشخصات بازار آموختم

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش